TIPS ON HOW TO TEACH POETRY “IF” BY JOSEPH RUDYARD KIPLING
Files
Date
2022-05-13
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
CEP USM
Abstract
Abordarea comunicativă este pe larg folosită în învățarea unei limbi străine.
Mai jos vom prezenta un proiect de lecție pentru predarea unei poezii la orele de
limbă engleză, și anume a poeziei “IF” de Rudyard Kipling. Poezia este o formă
de artă în care limba este utilizată pentru calitățile sale estetice și evocative,
pentru a completa sau a înlocui semnificația sa aparentă. Poezia poate fi scrisă
independent, în forma unor poeme discrete, sau poate apărea în conjuncție cu
alte arte, în opere dramatice în versuri, imnuri sau texte ale unor cântece. Proiectul dat are o valoare practică și poate fi utilizat pe larg la ore cu studenții cu
nivelul de cunoastere a limbii B1-B2.
Description
Keywords
poezie, proiect didactic
Citation
TULEI, Angela. Tips on how to teach poetry “if” by Joseph Rudyard Kipling. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământuluila cerinţele pieţii muncii. Ediția 5, 13-14 mai 2022, Chişinău. Chişinău: CEP USM, 2022, pp. 349-359. ISBN 978-9975-159-83-8.