Şcoala Doctorală Ştiinţe Umaniste şi ale Educaţiei
Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/11245
Browse
2 results
Search Results
Item INFLUENŢA CONTEXTULUI PSIHOSOCIAL ŞI PEDAGOGIC ASUPRA MOTIVAŢIEI ÎNVĂŢĂRII LA STUDENŢII ARABI, VIITOARE CADRE DIDACTICE, ÎN COLEGIILE ARABE ŞI MIXTE DIN ISRAEL(2016) Jarjoura, BasmaNoutatea şi originalitatea ştiinţifică a cercetării este obiectivată de actualizarea conceptelor de motivaţie şi motivaţie a învăţării; fundamentarea teoretică a particulrităţilor motivaţiei autonome şi controlate, în funcţie de contextul psihosocial şi pedagogic al învăţării studenţilor arabi din colegii arabe şi mixte; elaborarea Programului de intervenţie de dezvoltare a motivaţiei autonome de învăţare la studenţii arabi.Item THE INFLUENCE OF THE PSYCHO-SOCIAL AND PEDAGOGICAL CONTEXT ON LEARNING MOTIVATION OF ARAB FUTURE TEACHERS IN ARAB AND MIXED COLLEGES FROM ISRAEL(2016) Jarjoura, Basma; Șevciuc, MaiaThe aim of the research is the theoretical and methodological foundation of the influence of the psycho-social and pedagogical context on learning motivation of Arab future teachers in Arab and mixed colleges from Israel.