2. Articole
Permanent URI for this collectionhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/50
Browse
4 results
Search Results
Item SYNTACTICAL EXPRESSIVE MEANS AND STYLISTIC DEVICES IN THE ADVERTISEMENT(CEP USM, 2009) Singhirei, Valentina; Doneţ, OlegArticolul este dedicat cercetării ştiinţifice în stilistică. Stilistica este domeniul unde limbajul de reclamă îşi găseşte caracteristici stilistice noi care vor adăuga datele necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a reclamei. De asemenea, este cunoscut faptul că limbajul de reclamă aparţine stilului funcţional deosebit, şi încă nu este destul de clar ce fel de caracteristici are şi ar trebui să fie descris mai aprofundat. Discursul de reclamă are propria menire în formarea de bazăa perceperii limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei în limba engleză din punct de vedere stilistic şi ei prezintă caracteristici stilistice bazate pe mijloacele sintactice ale stilisticii limbajului de reclamă în limba engleză .Item LEXICAL EXPRESSIVE MEANS AND STYLISTIC DEVICES IN THE LANGUAGE OF ADVERTISEMENT(CEP USM, 2008) Singhirei, Valentina; Doneţ, OlegArticolul de faţă este dedicat cercetării ştiinţifice şi metodice în discursul limbii engleze din publicitate. Limbajul de reclamă este o sursă importantă pentru lingvişti de diferite domenii. Stilistica este domeniul unde limbajul de reclamă poate să găseas că caracteristici noi care vor adăuga datele necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a reclamei. De asemenea, limbajul de reclamă are propria menire în formarea de bază a perceperii limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei în limba engleză sub aspectul interacţiunii sensului cuvântului în dicţionar şi în context. În fine, ei prezintă analiza stilistică a textului de reclamă bazată pe mijloacele lexicale ale limbajului de reclamă în limba engleză.Item STRUCTURAL, SEMANTIC, GRAMMATICAL AND STYLISTIC ANALYSIS OF PHONETIC EXPRESSIVE MEANS IN ENGLISH PRINTED ADVERTISEMENTS(CEP USM, 2007) Şinghirei, Valentina; Doneţ, OlegArticolul de faţă este dedicat cercetării ştiinţifice şi metodice a limbajului de reclamă în limba engleză. După cum este cunoscut, de decenii savanţii pun în aplicare metode şi tehnici tradiţionale pentru studierea limbajului de reclamă, aceasta atribuindu-se la problemedin diferite domenii, prezentând interes pentru lingvişti. Azi limbajul de reclam ă încearcă săgăsească caracteristici noi care vor adăuga date necesare pentru înţelegerea mai aprofundatăa stilului reclamei. De asemenea, este cunoscut că limbajul de reclamă aparţne stilului funcţional deosebit. Însănu este destul de clar ce fel de caracteristici aceasta ar trebui să aibăşi cum ar putea fi descris mai aprofundat. Limbajul de reclamă are propria menire în perceperea limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei americane din punctul de vedere al analizei structurale, semantice, gramaticale şi stilistice şi prezintă în studiu privind caracteristicile limbajului de reclamă în limba engleză.Item STRUCTURAL, SEMANTIC, GRAMMATICAL AND STYLISTIC ANALYSIS OF PHONETIC EXPRESSIVE MEANS IN ENGLISH PRINTED ADVERTISEMENTS(CEP USM, 2007) Şinghirei, Valentina; Doneţ, OlegArticolul de faţăeste dedicat cercetării ştiinţifice şi metodice a limbajului de reclam ă în limba engleză. După cum este cunoscut, de decenii savanţii pun în aplicare metode şi tehnici tradiţionale pentru studierea limbajului de reclamă, aceasta atribuindu-se la probleme din diferite domenii, prezentând interes pentru lingvişti. Azi limbajul de reclam ă încearcă săgăsească caracteristici noi care vor adăuga date necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a stilului reclamei. De ase-menea, este cunoscut că limbajul de reclamăaparţine stilului funcţional deosebit. Însă nu este destul de clar ce fel de caracteristici aceasta ar trebui să aibăşi cum ar putea fi descris mai aprofundat. Limbajul de reclamă are propria menire în perceperea limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei americane din punctul de vedereal analizei structurale, semantice, gramaticale şi stilistice şi prezintă în studiu privind caracteristicile limbajului de reclamă în limba engleză.