REALIZAREA CATEGORIEI COERENŢEI ÎN SCRIEREA ACADEMICĂ A STUDENŢILOR
Date
2015
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
CEP USM
Abstract
În baza unui corpus constituit din texte ştiinţifice scrise de studenţi, am analizat mai multe tipuri de greşeli de coerenţă. În abordarea noastră am utilizat idei şi sugestii oferite de lingvistica textului, bazându-ne în special pe şcoala lingvistică francezăşi pe etaregulile de coerenţă pe care ea le propune. Cuvinte-cheie: coerenţă, coeziune, unitate semantică, discurs ştiinţific, categorie a textului.
Based on a corpus consisting of scientific texts written by students, we have analyzed several types of consistency errors. In our approach we used the ideas and suggestions offered by text linguistics, based mainly on French school of linguistics and its consistency meta-rules.
Based on a corpus consisting of scientific texts written by students, we have analyzed several types of consistency errors. In our approach we used the ideas and suggestions offered by text linguistics, based mainly on French school of linguistics and its consistency meta-rules.
Description
Keywords
coerenţă, coeziune, unitate semantică, discurs ştiinţific, categorie a textului, coherence, cohesion, semantic unity, scientific discourse, text category
Citation
VARZARI, Elena. Realizarea categoriei coerenţei în scrierea academică a studenţilor. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria științe umanistice: Istorie. Filosofie. FIlologie. 2015, nr.10 (90), pp. 87-90.