REPERE PSIHOPEDAGOGICE ALE DEZVOLTĂRII MOTIVAȚIEI ÎNVĂȚĂRII LA LICEENII ARABI DIN ISRAEL

Thumbnail Image

Date

2021

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Scopul cercetării constă în stabilirea cadrului conceptual al motivației pentru învățare la liceenii arabi din Israel și în valorificarea modalităților de dezvoltare a motivației.
The purpose of the research is to establish the conceptual framework of the motivation for learning at the Arab high schools in Israel and to capitalize the ways of its development.
Цель исследования: установить концептуальную основу мотивации обучения в арабских лицеях Израиля и освоить пути ее развития.

Description

Teză de doctor în ştiințe ale educației - Conducător științific: doctor în psihologie, doctor habilitat în științe pedagogice, profesor univesitar, Carolina PLATON.

Keywords

motivație, teorii motivaționale, motivational theories, learning motivation, мотивация, теории мотивации, учебная мотивация

Citation

ASLA, Ibrahim. Repere psihopedagogice ale dezvoltării motivației învățării la liceenii arabi din Israel: tz. de doctor în științe ale educației. 531.01 – Teoria generală a educației. Ch., 2021. 163 p.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By