VALENŢE PSIHOPEDAGOGICE DE DEPĂȘIRE A ABSENTEISMULUI ȘCOLAR

Thumbnail Image

Date

2021

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Scopul cercetării constă în determinarea și valorificarea fundamentelor teoretice și praxiologice în depășirea absenteismului școlar la elevii de liceu.
The purpose of the research consists in determining and capitalizing on the theoretical and praxiological foundations of overcoming school absenteeism in high school students.
Цель исследования: разработка и применение теоретических и праксиологических основ преодоления школьного абсентеизма в лицеях.

Description

Teză de doctor în ştiințe ale educației - Conducător științific: doctor în științe pedagogie, conferențiar universitar, Maia ȘEVCIUC.

Keywords

абсентеизм, teoria generală a educației, школьный абсентеизм, absenteeism, psychological factors, methods of overcoming absenteeism

Citation

DECEAN, Monica. Valențe psihopedagogice de depășire a absenteismului școlar: teză de doctor în științe ale educației. 531.01 - Teoria generală a educației. Ch., 2021. 226 p.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By