DIMENSIUNEA SINCRETICĂ A DISCURSULUI PUBLICITAR: ABORDĂRI SEMIOTICE ȘI PRAGMATICE (în baza limbii franceze contemporane)
Date
2021
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Scopul și obiectivele cercetării. Obiectul de studiu al acestei lucrări este discursul
publicitar poziționat în contextul noilor perspective de interpretare pragmatică-inferențială și a reactualizării Teoriei pertinenței aplicată unui discurs complex și sincretic. În acest sens, scopul prim al cercetării noastre rezidă în explicarea procesului de interpretare a discursului publicitar și
propunerea unui model nou de analiză al acestuia, Modelul pragmatic-inferențial, care ar asigura evaluarea gradului de pertinență.
Description
Rzumatul tezei de doctor în filologie - Conducător științific: doctor în filologie, conf. universitar Ion GUȚU.
Keywords
discurs publicitar, text, teoria pertinenței
Citation
VESTE, Lucia. Dimensiunea sincretică a discursului publicitar: abordări semiotice și pragmatice (în baza limbii franceze contemporane): rez. tz. de doctor în filologie. Specialitatea 621.06. Teoria textului; analiza discursului; stilistică. Ch.: 2021. 32 p.