REPERE TEORETICE ȘI METODOLOGICE DE FORMARE A COMPETENȚEI DE REZILIENȚĂ CLIMATICĂ LA ADOLESCENȚI

Thumbnail Image

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și metodologică a formării competenței de reziliență climatică la adolescenți.
Цель исследования состоит в теоретическом и методологическом обосновании формирования компетенции по устойчивости к изменению климата у подростков.
The research purpose resides in the theoretical and methodological argumentation for developing the climate resilience competence in adolescents.

Description

Teză de doctor în științe ale educației - Conducător științific: conferențiar universitar, doctor habilitat în pedagogie, Valentina BODRUG-LUNGU.

Keywords

competențe pentru viață, schimbări climatice, repere de gen, reziliență psihosocială, reziliență climatică, diferențe de gen, жизненные навыки, изменение климата, психообразовательная модель обучения климатической устойчивости, интегративное обучение, гендерные различия, life competences, climate change, gender-based

Citation

DAMIAN-TIMOȘENCO, Gabriela. Repere teoretice și metodologice de formare a competenței de reziliență climatică la adolescenți: tz. de dr. în șt.ale educației. Ch., 2020. 168 p.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By