SUGESTII PRIVIND PREDAREA-ÎNVĂŢAREA RELAŢIILOR SEMANTICO-TEXTUALE PENTRU STUDENŢII STRĂINI

Thumbnail Image

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

CEP USM

Abstract

În predarea unei limbi străine o deosebită importanţă au principiile lingvistice ale textului de diferite niveluri, iar aspectele tipice ale textului sunt destinate pentru a forma o competenţă de vorbire. Cerinţele faţă de textele explicative şi de sinteză trebuie să ţină cont de dezvoltarea abilităţilor de comunicare şi impun o interpretare orientată spre o comunicare accesibilă studentului străin.
Theoretical and practical principles referring to text, determine methodical organization of teaching materials. This paper aims to discover the peculiarities of the text in terms of methodology of t eaching Romanian language to students, who speak other language. As well, we tried to select texts, to use them as conten ts and nuance of teaching-learning and evaluating processes in Romanian language to student who speak other language.

Description

Keywords

text-tip, descriptive, narative, typical tex, monologue text, informative texts

Citation

STRAH, Lidia. Sugestii privind predarea-învăţarea relaţiilor semantico-textuale pentru studenţii străini. În: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe umanistice. Istorie. Filosofie. Filologie. Revistă ştiinţifică. 2012, nr. 10(60), pp. 179-184. ISSN 1811-2668.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By