PUBLICITATEA – DISCURS DE VULGARIZARE ŞTIINŢIFICĂ

Thumbnail Image

Date

2016

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

CEP USM

Abstract

Studiată pe larg în ultimele decenii, publicitatea rămâne a fi un domeniu de investigaţie fascinant. Discursul publicitar este un hibrid care mimează diverse tipuri de discurs, printre care şi discursul ştiinţific. În cele ce urmează vom aborda funcţiile publicităţii, printre care şi cea de transmitere a cunoştinţelor şi deprinderilor într-un domeniu sau altul prin intermediul unui discurs de vulgarizare ştiinţifică.
There were made a lot of researches on advertising in recent decades, still it remains a fascinating field of study. Advertising discourse is often a hybrid discourse that seeks to mimic various types of discourse, including that of the science. In what follows, we will try to highlight the functions of advertising, including that it is a way to share specific knowledge and skills in a particular area using the popular science discourse.

Description

Keywords

publicitate, discurs publicita, discurs de vulgarizare ştiinţifică, termeni, reformulare, advertising, popular science discourse, reformulation

Citation

MUCERSCHI, N. Publicitatea – discurs de vulgarizare ştiinţifică. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe umistice: Istorie. Filosofie. Filologie. Revistă științifică. 2016, nr.4 (94), pp. 86 - 89

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By