53. Ştiinţe ale educaţiei

Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/11246

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    VALENȚE PSIHOPEDAGOGICE DE FORMARE INIȚIALĂ A CADRELOR DIDACTICE PENTRU EDUCAREA TOLERANȚEI LA ELEVI
    (2021) Boghian, Ioana
    Scopul cercetării constă în: stabilirea fundamentelor psihopedagogice de formare inițială a cadrelor didactice pentru educația toleranței la elevi. Concret, acesta se materializează în elaborarea unui model teoretic și acțional de realizare a educației interculturale axat pe promovarea atitudinii tolerante cu aplicabilitate în învățământul universitar.
  • Thumbnail Image
    Item
    VALENȚE PSIHOPEDAGOGICE DE FORMARE INIȚIALĂ A CADRELOR DIDACTICE PENTRU EDUCAREA TOLERANȚEI LA ELEVI
    (2021) Boghian, Ioana; Guțu, Vladimir
    Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și validarea experimentală a Modelului psihopedagogic bidimensional de formare iniţială a cadrelor didactice pentru educarea toleranței la elevii claselor primare.
  • Thumbnail Image
    Item
    FORMAREA CADRELOR DIDACTICE DIN PERSPECTIVA PARADIGMEI EDUCAȚIONALE CENTRATE PE ELEV
    (2018) Lefter, Ludmila
    Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și validarea experimentală a Modelului psihopedagogic de formare iniţială a cadrelor didactice din perspectiva educaţiei centrate pe elev
  • Thumbnail Image
    Item
    FORMAREA CADRELOR DIDACTICE DIN PERSPECTIVA PARADIGMEI EDUCAȚIONALE CENTRATE PE ELEV
    (2018) Lefter, Ludmila; Guțu, Vladimir
    Obiectivele cercetării includ analiza problemei educaţiei centrate pe elev şi a formării cadrelor didactice din această perspectivă; fundamentarea reperelor conceptuale ale formării iniţiale a cadrelor didactice din perspectiva educație centrate pe elev; elaborarea modelului psihopedagogic de formare iniţială a cadrelor didactice în contextul educaţiei centrate pe elev; validarea experimentală a modelului psihopedagogic de formare iniţială a cadrelor didactice prin aplicarea cursului ”Educaţia centrată pe cel ce învaţă”.