53. Ştiinţe ale educaţiei

Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/11246

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    MANAGEMENTUL TIMPULUI ÎN ÎNVĂŢAREA AUTOREGLATĂ A STUDENŢILOR
    (2020) Reaboi-Petrachi, Viorica; ; Șevciuc, Maia
    Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică şi metodologică a dezvoltării competenţei de management al timpului în învăţarea autoreglată a studenţilor în contextul educaţiei formale şi nonformale.
  • Thumbnail Image
    Item
    EVOLUŢIA PARADIGMEI ÎNVĂŢĂMÂNTULUI SUPERIOR ÎN CONTEXT EUROPEAN
    (2019) Parhomenco, Lilia; Dandara, Otilia
    Scopul cercetării: analiza conceptual-structurală a paradigmei învățământului superior în context diacronic, constatrea rezultatelor implementării paradigmei „Proces Bologna” în Republica Moldova
  • Thumbnail Image
    Item
    FORMAREA CADRELOR DIDACTICE DIN PERSPECTIVA PARADIGMEI EDUCAȚIONALE CENTRATE PE ELEV
    (2018) Lefter, Ludmila; Guțu, Vladimir
    Obiectivele cercetării includ analiza problemei educaţiei centrate pe elev şi a formării cadrelor didactice din această perspectivă; fundamentarea reperelor conceptuale ale formării iniţiale a cadrelor didactice din perspectiva educație centrate pe elev; elaborarea modelului psihopedagogic de formare iniţială a cadrelor didactice în contextul educaţiei centrate pe elev; validarea experimentală a modelului psihopedagogic de formare iniţială a cadrelor didactice prin aplicarea cursului ”Educaţia centrată pe cel ce învaţă”.
  • Thumbnail Image
    Item
    THE INFLUENCE OF THE PSYCHO-SOCIAL AND PEDAGOGICAL CONTEXT ON LEARNING MOTIVATION OF ARAB FUTURE TEACHERS IN ARAB AND MIXED COLLEGES FROM ISRAEL
    (2016) Jarjoura, Basma; Șevciuc, Maia
    The aim of the research is the theoretical and methodological foundation of the influence of the psycho-social and pedagogical context on learning motivation of Arab future teachers in Arab and mixed colleges from Israel.