Facultatea de Litere / Faculty of Letters

Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/10

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    ENUNȚUL AVERBAL IN CADRUL COMUNICĂRII PUBLICITARE
    (CEP USM, 2022-04-14) Enicov, Cristina
    Articolul își propune sa examineze comunicarea publicitară, specificul său comunicativ, cât și enunțul, în care este absent verbul la o formă conjugată, care este prezent în această formă de comunicare. Discursul publicitar ca și orice tip de discurs este produsul unei situații de comunicare specifice. Sunt analizate principiile care stau la baza creării unui discurs publicitar. Printre principiile constructoare ale discursului publicitar putem numi concizia şi simplitatea, cât şi stilul emfatic. Enunțul averbal participă cu multă generozitate la crearea expresivității discursului publicitar.
  • Thumbnail Image
    Item
    SPECIFICUL FUNCŢIONAL AL FRAZEI AVERBALE ÎN TEXTUL PUBLICITAR
    (Universitatea de Stat „Alecu Russo“ din Bălţi, 2012) Enicov, Cristina
    General linguistic tendency toward laconicity and brevity that has been registered recently, requires the use, in this text, along with traditional verbal phrases, also non-verbal phrases, i.e. verb phrases that are deprived of a verb. In this article, we address the role of this type of syntactic construction in the structure of the French advertising text.