Facultatea de Litere / Faculty of Letters
Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/10
Browse
3 results
Search Results
Item SYNTACTICAL EXPRESSIVE MEANS AND STYLISTIC DEVICES IN THE ADVERTISEMENT(CEP USM, 2009) Singhirei, Valentina; Doneţ, OlegArticolul este dedicat cercetării ştiinţifice în stilistică. Stilistica este domeniul unde limbajul de reclamă îşi găseşte caracteristici stilistice noi care vor adăuga datele necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a reclamei. De asemenea, este cunoscut faptul că limbajul de reclamă aparţine stilului funcţional deosebit, şi încă nu este destul de clar ce fel de caracteristici are şi ar trebui să fie descris mai aprofundat. Discursul de reclamă are propria menire în formarea de bazăa perceperii limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei în limba engleză din punct de vedere stilistic şi ei prezintă caracteristici stilistice bazate pe mijloacele sintactice ale stilisticii limbajului de reclamă în limba engleză .Item LEXICAL EXPRESSIVE MEANS AND STYLISTIC DEVICES IN THE LANGUAGE OF ADVERTISEMENT(CEP USM, 2008) Singhirei, Valentina; Doneţ, OlegArticolul de faţă este dedicat cercetării ştiinţifice şi metodice în discursul limbii engleze din publicitate. Limbajul de reclamă este o sursă importantă pentru lingvişti de diferite domenii. Stilistica este domeniul unde limbajul de reclamă poate să găseas că caracteristici noi care vor adăuga datele necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a reclamei. De asemenea, limbajul de reclamă are propria menire în formarea de bază a perceperii limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei în limba engleză sub aspectul interacţiunii sensului cuvântului în dicţionar şi în context. În fine, ei prezintă analiza stilistică a textului de reclamă bazată pe mijloacele lexicale ale limbajului de reclamă în limba engleză.Item INTERCULTURAL LEARNING THROUGH E-MAIL EXCHANGE(Institutul de Relaţii Internaţionale din Moldova, 2006) Dumbrăveanu, Ion; Ciorni, Elena; Singhirei, ValentinaStudiul intercultural este deseori considerat a fi un beneficiu al schimburilor de e-mailuri dintre diverse grupuri, există însă puţine cercetări referitoare la colaborarea interculturală on-line, care ar dezvolta capacitatea de înţelegere a celor ce studiază alte culturi şi viziunea despre lume. Acest articol analizează literatura ştiinţifică recentă pentru includerea schimbului de e-mail-uri în studiul intercultural şi concluziile autorilor bazate pe e-mail-urile dintre vorbitorii de limbă engleză şi spaniolă.