Facultatea de Litere / Faculty of Letters
Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/10
Browse
1 results
Search Results
Item PORTFOLIO ASSESSMENT IN THE EFL CLASSROOM(Print-Caro, 2021) Fiodorov, VictoriaPrezentul articol pune în discuție o nouă metodă de învățare și evaluare a rezultatelor școlare, și anume, - Portofoliul. Articolul prezintă avantajele utilizării portofoliului ca modalitate de evaluare alternativă și oferă sugestii de conținut al portofoliului elevului/studentului la disciplina limba engleză. Portofoliul constituie nu doar o nouă metodă de evaluare cu un ridicat potential de dezvoltare a capacităților cognitive, dar și ilustrează evoluţia şi dezvoltarea elevului, reflectă performanţa efectivă, modificări în sfera de interese, schimbări de atitudine cu plus valoare. Prin utilizarea acestei metode alternative de evaluare, elevul devine parte integrantă a sistemului de învățare și evaluare și își poate urmări gradual calitățile, defectele, plusurile și minusurile pe care le are, iar profesorul poate să-i urmărească progresul – în plan cognitiv, atitudinal şi comportamental.