Facultatea de Litere / Faculty of Letters

Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/10

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    CREATING A POSITIVE CLASSROOM ENVIRONMENT
    (CEP USM, 2010) Fiodorov, Victoria; Duhlicher, Olga
    Crearea atmosferei pozitive este visul şi responsabilitatea fiecărui profesor. Atmosfera plăcută constituie mediul în care procesul de învăţare devine interesant, studenţii sunt încurajaţi şi în care toţi vor săia parte. Crearea atmosferei plăcute în auditoriu va permite studenţilor să se simtă confortabil, în siguranţă şi implicaţi în procesul de învăţare – lucru pe care toţi studenţii îl merită.
  • Thumbnail Image
    Item
    COOPERATIVE LEARNING IN THE ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM
    (CEP USM, 2010) Duhlicher, Olga; Macovei, Dorina; Fiodorov, Victoria
    Învăţarea prin cooperare reprezintă modul de organizare a activităţii didactice pe grupuri mici, astfel încât – lucrând împreună – elevii (studenţii) îşi maximizează atât propria învăţare, cât şi cea a celorlalţi colegi. Cercetările arată că elevii (studenţii) care realizează sarcini de învăţare prin cooperare în grup tind să aibă performanţe, un număr mai mare de competenţe sociale pozitive, o mai bună înţelegere a conţinuturilor şi deprinderilor pe care şi le formează. Învăţarea prin cooperare trebuie utilizată în mod strategic. Cu timp şi răbdare, orice profesor, la orice nivel, poate integra învăţarea prin cooperare în procesul de predare-învăţare. Cheia succesului constă în menţinerea unor rezultate bune, răspunderea individuală şi de grup a elevilor (studenţilor) şi crearea unui mediu în sala de clasă în care să prevaleze cooperarea.