2. Articole

Permanent URI for this collectionhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/52

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    ВЗАИМОСВЯЗЬ ИНДИВИДУАЛЬНО - ПСИХОЛОГИЧЕСКИХ ОСОБЕННОСТЕЙ РАБОТНИКОВ СТРУКТУРЫ СЕТЕВОГО МАРКЕТИНГА С ЭФФЕКТИВНОСТЬЮ ПРОДАЖ И КАРЬЕРНЫМ РОСТОМ
    (CEP USM, 2011) Выртосу, Стела;
    În prezent, cele mai multe structuri de marketing în reţea se confruntă cu faptul că se atestă un aflux mare de oameni noi. Acest sistem de afaceri nu poate utiliza eficient potenţialul angajaţilor săi la recrutarea de personal, ceea ce duce la o eficienţă scăzută a lucrătorului şi la creşterea insatisfacţiei lui. Prin urmare, o problemă actual ă în marketingul de reţea o constitue modul în care pot fi utilizate corect şi cu o productivitate mai mare particularităţile individual-psihologice ale angajatului în beneficiul său şi al companiei. Scopul cercetării noastre a fost de a determina inter relaţia dintre particularităţile individual-psihologice ale lucrătorului structurii de marketing în reţea, eficienţa vânzărilor sale şi dezvoltarea carierei. Datele obţinute pot fi utile pentru selectarea corectăa persoanelor pentru acest tip de afacere; pentru formularea programelor individuale motivaţionale; pentru ridicarea nivelului de vânz ări şi creşterea profesională a angajatului; pentru evaluarea obiectivă a potenţalului intrinsec al distribuitorului; pentru utilizarea raţională a timpului şi a efortului la înv ăţarea noilor distribuitori.