IMPLEMENTAREA METODEI STUDIULUI BAZAT PE PROIECTE ÎN CADRUL PROGRAMULUI DE MASTER: STUDII ÎN MARKETING : GHID METODIC
Date
2022
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
CEP USM
Abstract
Disciplinele programului de master „Studii în marketing”
utilizează preponderent, în procesul didactic, metodei PBL care oferă
posibilitatea masteranzilor de a-și demonstra abilitățile, capacitățile de
soluționare creativă și responsabilă a unor probleme reale ale
activității de marketing din cadrul entităților economice, partenere ale
universității. Interacțiunea activității masteranzilor cu cea a
companiilor, ajută pe acestea din urmă, în crearea de valoare prin buna
înțelegere a nevoilor clienților săi și prin suportul în sfera
promovării/dezvoltării noilor produse/servicii.
Description
Keywords
Citation
Hămuraru, Maria. Implementarea metodei studiului bazat pe proiecte în cadrul programului de master: studii în marketing : Ghid metodic / Maria Hămuraru, Veronica Bulat ; Universitatea de Stat din Moldova, Facultatea de Științe Economice, Departamentul Economie, Marketing și Turism. – Chişinău : CEP USM, 2022. – 179 p. : fig., tab. Bibliogr.: p. 176-179 (46 tit.). – 50 ex. ISBN 978-9975-159-54-8. [339.138+005.8]:378 H 20