DEVELOPING AN EDUCATIONAL BRAND IN A WORLD OF GLOBALLY COMPETITIVE EDUCATIONAL MARKETS
Date
2022
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
CEP USM
Abstract
Education is a part of the services sector of the social sphere, which results in an educational product. The basis for the development of an educational service is considered to be scientific and pedagogical work, as a result of which an educational product is created. Consequently, educational services are not just about fulfilling the needs of the individual (student), but also about responding to the needs of society and, as a result, there is development, progress and innovation. Nowadays, both higher education systems and higher education institutions operate in a highly competitive global market for educational services. This fact leads to the necessity of developing recognisable educational brands. Therefore, it is advisable for them to act as a single brand. The brand will become known on the global market precisely because of the common standard and the coordinated actions of the HEI and the partner institutions.
Învățământul reprezintă parte a serviciilor sociale, al cărui rezultat este un produs educațional. Lucrul științificopedagogic, în urma căruia se creează un produs educațional, este considerat ca bază a dezvoltării serviciilor educaționale. În consecință, serviciile educaționale nu sunt doar un instrument de satisfacere a nevoilor studentului, dar și un răspuns la nevoile societății și, ca urmare, presupun dezvoltare, progres și inovare. În prezent, atât sistemele de învățământ superior, cât și instituțiile de învățământ superior funcționează în condiții de concurență acerbă pe piața globală a serviciilor educaționale. Acest fapt determină necesitatea dezvoltării unui brand educațional recunoscut. Prin urmare, este recomandat ca instituțiile de învățământ superior să acționeze ca un singur brand. Brandul va deveni recunoscut pe piața mondială datorită unui standard unic și acțiunilor bine coordonate ale universității și instituțiilor partenere.
Învățământul reprezintă parte a serviciilor sociale, al cărui rezultat este un produs educațional. Lucrul științificopedagogic, în urma căruia se creează un produs educațional, este considerat ca bază a dezvoltării serviciilor educaționale. În consecință, serviciile educaționale nu sunt doar un instrument de satisfacere a nevoilor studentului, dar și un răspuns la nevoile societății și, ca urmare, presupun dezvoltare, progres și inovare. În prezent, atât sistemele de învățământ superior, cât și instituțiile de învățământ superior funcționează în condiții de concurență acerbă pe piața globală a serviciilor educaționale. Acest fapt determină necesitatea dezvoltării unui brand educațional recunoscut. Prin urmare, este recomandat ca instituțiile de învățământ superior să acționeze ca un singur brand. Brandul va deveni recunoscut pe piața mondială datorită unui standard unic și acțiunilor bine coordonate ale universității și instituțiilor partenere.
Description
Keywords
HEI, higher education, education brand, competition, global market, education market
Citation
TRIFONOVA, Larisa; ROSHKA, Petru. Developing an educational brand in a world of globally competitive educational markets. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe economice și ale comunicării. 2022, nr. 11(01), pp. 20-25. ISSN 2587-4446.10.5281/zenodo.6700795