STRATEGII DIDACTICE: CONCEPT ȘI UNELE SPECIFICĂRI PRIVIND EDUCAȚIA NONFORMALĂ A ADULȚILOR

Thumbnail Image

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul

Abstract

În articolul dat se analizează conceptul de ”strategie didactică”, se încearcă de a clasifica strategiile didactice conform unor criterii, se compară strategiile didactice tradiționale cu cele moderne. Totodată, se argumentează etapele elaborării unor strategii didactice, modalitățile de implementare atât din perspectiva didacticii generale, cât și din perspectiva didacticii pentru adulți
This article analyzes the concept of "teaching strategy", tries to classify teaching strategies according to certain criteria, compares traditional teaching strategies with modern ones. At the same time, the stages of elaboration of didactic strategies are argued, the implementation modalities both from the perspective of general didactics and from the perspective of adult didactics.

Description

Keywords

didactica, tehnologii didactice, metode didactice, predareînvățare-evaluare, didactics, teaching strategies, teaching technologies, teaching methods, teachinglearning-assessmen

Citation

ŢURCANU, Carolina; GUŢU, Vladimir. Strategii didactice: concept și unele specificări privind educația nonformală a adulților. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei. Vol.7, Partea 2, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, pp. 5-12. ISBN 978-9975-88-060-2.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By