SYSTEMIC TREATMENT OF QUALITY MANAGEMENT (QUALITY MANAGEMENT SYSTEM)
Date
2014
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
CEP USM
Abstract
Total Quality Management (TQM) is a set of management practices throughout the organization, geared to ensure the
organization consistently meets or
exceeds customer requirements.
TQM is an approach that organizations use to improve thei
r internal processes and increase customer satisfaction
Managementul calităţii totale (TQM) formează un set de practici manageriale în cadrul organizaţiei, orientate spre îndeplinirea în mod constant a cerinţelor clientului sau chiar spre depăşirea acestora. TQM este o abordare pe care organizaţiile o folosesc pentru a îmbunătăţi procesele interne şi a asigura satisfacţia clienţilor.
Managementul calităţii totale (TQM) formează un set de practici manageriale în cadrul organizaţiei, orientate spre îndeplinirea în mod constant a cerinţelor clientului sau chiar spre depăşirea acestora. TQM este o abordare pe care organizaţiile o folosesc pentru a îmbunătăţi procesele interne şi a asigura satisfacţia clienţilor.
Description
Keywords
management, public organization, managementul calităţii
Citation
Zerkat, Awny. SYSTEMIC TREATMENT OF QUALITY MANAGEMENT (QUALITY MANAGEMENT SYSTEM). In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria științe exacte și economice: Matematică. Informatică. Fizică. Economie. Revistă științifică. 2014, nr.7(77), pp.171-174