PROMOVAREA VALORILOR EPOCII CUNOȘTINȚELOR: DE LA TEORIE LA PRACTICĂ
Date
2019
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Academia de Administrare Publică
Abstract
Values are not something that can be bought or sold, they are something worth living for.
The most important function of social values is to play the role of selection criteria from alternative modes of action. The multifactorial nature of innovative development of education is
thus revealed. Special attention is paid to knowledge management and to strategic model for
the formation of professionals. At present, a new economy is clearly emerging, a knowledge
and economy-based economy, a knowledge economy where the key to prosperity and job creation is the degree of implementation of new concepts, the ideas of innovation and technology
in all sectors of the economy, as well as the protection of the environment. We discuss the integrated nature of competence, the correlation between competence and motivation.
Valorile nu sunt aceleași lucruri netrecătoare și nu întotdeauna pot fi comercializate. Funcția nouă a valorilor sociale joacă un rol important în criteriile de selectare a funcțiilor, jucând un rol important printre alternativele modului de acțiune. Sunt elucidați factorii inovativi ai dezvoltării învățământului. Un rol deosebit este rezervat managementului cunoștințelor și modelului strategic de formare profesională. Actualmente, o economie modernă constă, în consecință, în procesul de apariţie a unei economii axate pe cunoştinţe. Economia cunoştințelor este calea spre prosperitate, formând noi locuri de muncă, sporind defalcările în PIB. Mărimea acesteia depinde de gradul de implementare a ideilor și conceptelor noi, inovațiilor și tehnologiilor de vârf în majoritatea ramurilor economiei, precum şi dezvoltarea ecologică. Discutăm despre caracterul integrat al competenței, corelarea dintre competență și motivație
Valorile nu sunt aceleași lucruri netrecătoare și nu întotdeauna pot fi comercializate. Funcția nouă a valorilor sociale joacă un rol important în criteriile de selectare a funcțiilor, jucând un rol important printre alternativele modului de acțiune. Sunt elucidați factorii inovativi ai dezvoltării învățământului. Un rol deosebit este rezervat managementului cunoștințelor și modelului strategic de formare profesională. Actualmente, o economie modernă constă, în consecință, în procesul de apariţie a unei economii axate pe cunoştinţe. Economia cunoştințelor este calea spre prosperitate, formând noi locuri de muncă, sporind defalcările în PIB. Mărimea acesteia depinde de gradul de implementare a ideilor și conceptelor noi, inovațiilor și tehnologiilor de vârf în majoritatea ramurilor economiei, precum şi dezvoltarea ecologică. Discutăm despre caracterul integrat al competenței, corelarea dintre competență și motivație
Description
Keywords
information, innovation, knowledge, economic development, OECD, competitiveness, informație, inovație, cunoștințe, dezvoltare economică, competitivitate
Citation
GRIBINCEA, Alexandru, HABASHIi, Manal, GRIBINCAE, Alexandru A. (2019). Promovarea valorilor epocii cunoștințelor: de la teorie la practică. In: Administrarea Publică, nr. 3, pp. 104-110. ISSN 1813-8489