CAMPANIILE MEDIATICE – FORME DE PROMOVARE A MESAJELOR SOCIALE

Thumbnail Image

Date

2019

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

CEP USM

Abstract

Mesajele transmise prin intermediul presei au valoare dacă sunt susceptibile să realizeze funcțiile social-comunicaționale și dacă generează reacții din partea publicului. Potențialul campaniilor mediatice de a solidariza publicul poate fi măsurat prin problemele soluționate într-un interval prestabilit de timp.
The messages transmitted through the media have value if they are able to perform the social communication functions and if they generate feedback from the public. The potential media campaigns to show solidarity on behalf of the public can be measured by the problems solved within a predeterminated span of time.

Description

Keywords

campanie mediatică, campanie socială, instituție mass - media, mesaj social, valoare socială, media campaign, social campaign, mass - media institution, social message, social value

Citation

BOTNARIUC, M. Campaniile mediatice –forme de promovare a mesajelor sociale. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe sociale: Sociologie. Asistență Socială. Drept. Științe Politice. Revistă științifică. 2019, nr. 3(123). pp.23-26. ISSN 1814-3199.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By