DEZVOLTAREA RESURSELOR EDUCATIONALE DIGITALE (CADRU METODOLOGIC)

Thumbnail Image

Date

2017

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

CEP USM

Abstract

Datorită supraîncărcării informaţionale, erodării rapide a cunoştinţelor, prezentul şi viitorul instruirii universitare se preconizează a fi, în temei, digital, sub formă de mobile (m-learning) sau electronic (e-learning), adesea deschis, informal/nonformal, globalizat şi masificat (MOOCs), accesat la distanţă de pe orice dispozitiv conectabil la Internet: smartphone, iphone, netbook, phablet etc. Chiar dacă dezvoltarea resurselor educaţionale digitale (RED) este ceva mai costisitoare decât resursele tradiţionale, m-/e-learning câştigă tot mai mult spaţiu în formarea universitară şi cea continuă de-a lungul vieţii, creând condiţii mult mai favorabile constrângerilor personale ale cursanţilor legate de spaţiu, locul de muncă, timp, totodată permiţând autorilor o administrare şi actualizare mult mai calitativă şi ieftină. Principalele avantaje oferite de RED sunt determinate de capacităţile TIC moderne de comunicare, extindere a activităţilor auditoriale, stocare/memorare,

Description

Keywords

e-Learning, MOODLE, resurselor educaţionale digitale, RED (resurse educaționale digitale), forma de învăţare/instruire, instruire

Citation

BRAGARU, T. Dezvoltarea resurselor educaţionale digitale (Cadru metodologic). Ch.: CEP USM , 2017. 128p. ISBN 978-9975-71-932-2.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By