CAMPANIILE MEDIATICE: ABORDĂRI TEORETICO-CONCEPTUALE

Thumbnail Image

Date

2016

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

CEP USM

Abstract

Campaniile mediatice reprezintă instrumente viabile utilizate de presă pentru diseminarea mesajelor cu caracter social. Determinarea modelelor teoretice ale aces tui segment al presei contemporane este necesară pentru argumentarea caracterului activ al mass-mediei şi modului de realizare a rolului de promovare a intereselor sociale.
Media campaignes are strong instruments that are used by press to spread social messages. The determination of theoretical models of these actual press segment is necessary to prove the activity of the media and it’s role of promovation of social interests.

Description

Keywords

campanie mediatică, societate, consumator media, opinie publică, campanie publicitară, media campaign, society, media costumers, media costumers, advertising campaign

Citation

STEPANOV, G., BOTNARIUC, M. Campaniile mediatice: abordări teoretico-conceptuale. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe sociale: Sociologie. Asistență Socială. Drept. Științe Politice. Revistă științifică. 2016, nr.3(93), pp. 146 - 150

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By