CAMPANIILE MEDIATICE: ABORDĂRI TEORETICO-CONCEPTUALE
Date
2016
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
CEP USM
Abstract
Campaniile mediatice reprezintă instrumente viabile utilizate de presă pentru diseminarea mesajelor cu caracter social. Determinarea modelelor teoretice ale aces
tui segment al presei contemporane este necesară pentru argumentarea caracterului activ al mass-mediei şi modului de realizare a rolului de promovare a intereselor sociale.
Media campaignes are strong instruments that are used by press to spread social messages. The determination of theoretical models of these actual press segment is necessary to prove the activity of the media and it’s role of promovation of social interests.
Media campaignes are strong instruments that are used by press to spread social messages. The determination of theoretical models of these actual press segment is necessary to prove the activity of the media and it’s role of promovation of social interests.
Description
Keywords
campanie mediatică, societate, consumator media, opinie publică, campanie publicitară, media campaign, society, media costumers, media costumers, advertising campaign
Citation
STEPANOV, G., BOTNARIUC, M. Campaniile mediatice: abordări teoretico-conceptuale. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe sociale: Sociologie. Asistență Socială. Drept. Științe Politice. Revistă științifică. 2016, nr.3(93), pp. 146 - 150