571. Jurnalism şi comunicare

Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/11297

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Thumbnail Image
    Item
    STRATEGII DE MARKETING ÎN JURNALISMUL SPORTIV
    (2019) Ghena I. Cristian-Nicolae; Lescu, Mihai
    Scopul și obiectivele lucrării. Scopul lucrării este de a elucida conexiunea dintre fenomenul jurnalismului sportiv și tehnicile specifice de marketing, practicate în economia de piață. Obiectivele lucrării rezidă în relevarea modului de aplicare a strategiilor de marketing în jurnalismul sportiv pentru a eficientiza, din punct de vedere economic și social, activitatea mass-mediei sportive, argumentarea rolul jurnalismului sportiv pentru promovarea sportului în baza aplicării strategiilor de marketing
  • Thumbnail Image
    Item
    ART JURNALISMUL ÎN PRESA SCRISĂ DIN REPUBLICA MOLDOVA: FUNCȚII ȘI CONȚINUT
    (2018) Tugarev, Laura; Stepanov, Georgeta
    Scopul lucrării constă în cercetarea condițiilor de manifestare a art jurnalismului în presa scrisă din Republica Moldova și în identificarea funcțiilor, conținuturilor și formelor de expresie ale produselor culturale care apar în publicațiile periodice generaliste și în cele specializate.
  • Thumbnail Image
    Item
    INTERACȚIUNI MODALE ÎN DISCURSUL POLITIC
    (2018) Ciumacenco, Valentina;
    Scopul şi obiectivele lucrării. Scopul principal al cercetării de faţă constă în elucidarea aspectului comunicativ-pragmatic al construcţiilor modale utilizate în discursul politic, luând în considerare interacțiunea lor în structura enunțului, inclusiv manifestările acestora în textul şi enunţul politic.
  • Thumbnail Image
    Item
    PRESA LOCALĂ DIN REPUBLICA MOLDOVA : CONDIȚII DE AFIRMARE , REPERE FUNCȚIONALE, DISCURS SOCIOCULTURAL
    (2017) Toacă, Mariana
    Actualitatea şi importanţa temei abordate. Actualitatea investigației rezidă în faptul că, pentru a se menține în contextul concurenței tot mai pronunțate dintre elementele sistemului mass-mediei, presa locală autohtonă a izbutit să pună bazele unor noi principii funcționale, care au proiectat și obiectul său principal de reflectare –realitatea socioculturală de nivel local.Acest fapt a schimbat însuși conceptul de presă locală , modalitățile de selectare și de prelucrare a informației,modul de abordare a realității etc. Tocmai din acest punct de vedere prezintă interes studiul de față, în care presa locală este tratată drept unul dintre cele mai eficiente mijloacele de reflectare a realității la nivel local, propunându-se o viziune proprie referitoare la funcțiile și rolul acesteia, la procesul de creație și la produsul ei finit. Actualitatea investigaţiei este determinată de necesitatea identificării condițiilor de afirmare și reperelor funcționale ale presei locale, a opțiunilor și tendințelor de valorificare a masivului informațional potențial de nivel local, îndeosebi, a dimensiunii socioculturale a lui, precum și de necesitatea determinării realizărilor şi eșecurilor pe care ea le-a înregistrat în ultimul sfert de secol. Acest lucru este important atât pentru eficientizarea activității presei locale, cât și pentru creșterea potențialului ei de socializare și de culturalizare a maselor.
  • Thumbnail Image
    Item
    PRESA LOCALĂ DIN REPUBLICA MOLDOVA : CONDIȚII DE AFIRMARE , REPERE FUNCȚIONALE, DISCURS SOCIOCULTURAL
    (2017) Toacă, Mariana; Stepanov, Georgeta
    Scopul lucrării: determinarea specificului activității presei locale din Republica Moldova, identificarea cadrului de dezvoltare și a reperelor funcționale, elucidarea opțiunilor de creație și a discursului ei sociocultural.
  • Thumbnail Image
    Item
    NOILE MEDIA ȘI PRACTICI ALE COMUNICĂRII POLITICE ON-LINE DIN REPUBLICA MOLDOVA
    (2016) Rusu, Liliana
    Lucrarea are drept scop principal abordarea teoretică a fenomenului noile media și cercetarea aplicării noilr tehnologii în domeniul comunicării publice din Republica Moldova.
  • Thumbnail Image
    Item
    NOILE MEDIA ȘI PRACTICI ALE COMUNICĂRII POLITICE ON-LINE DIN REPUBLICA MOLDOVA
    (2016) Rusu, Liliana; Moraru, Victor
    Lucrarea are drept scop principal abordarea teoretică a fenomenului noile media și cercetarea aplicării noilr tehnologii în domeniul comunicării publice din Republica Moldova.
  • Thumbnail Image
    Item
    JURNALISMUL SOCIAL DIN REPUBLICA MOLDOVA: PROCES DE CREAȚIE, CADRU RELAȚIONAL ȘI PRODUSE MEDIATICE
    (2016) Stepanov, Georgeta; Malcoci,Ludmila
    Scopul lucrării: conceptualizarea jurnalismului social ca fenomen mediatic cu identitate distinctă, determinarea specificului jurnalismului social din RM, elucidarea și analiza strategiilor de abordare, a practicilor operaționale și a modelelor de comportament profesional