2. Articole
Permanent URI for this collectionhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/52
Browse
3 results
Search Results
Item METODOLOGIA UTILIZĂRII TIC ÎN FORMAREA COMPETENȚEI DE COMUNICARE ÎN LIMBA STRĂINĂ LA ADULȚI(CEP USM, 2020) Sîrghi, AngelaIntegrarea tehnologiilor informaționale și de comunicare în procesul de predare –învățare –evaluare a devenit o necesitate a zilelor noastre. Ultimii ani au adus o adevărată revoluție conceptuală în educațe,iar TIC au devenit un mediupentru învățare. Adaptarea la cerințele societății bazate pe cunoaștere solicită regândirea procesului educațional, oferind formabilului posibilitatea de a explora, rezolva probleme prin inte rmediul propriilor activități de cercetare/investigare, de a relaționa cu ceilalți în diferite medii culturale și educaționale, de a-și exprima opinii și păreri argumentate. În cazul când TIC sunt orientate corespunzător, ele contribuie la o învățare activă, centrată pe formabil și la dezvoltarea creativității și a gândirii critice.Item ABILITĂŢILE DE COMUNICARE ALE PROFESORULUI – FACTOR DETERMINANT ÎN FORMAREA COMPETENŢELOR DE COMUNICARE LA ELEVI(CEP USM, 2020) Banu, Vasilica-CarinaSe știe că trăim într-o societate dependentă de comunicare, proces care se impune ca o necesitate a existenței societății,care, în plus, o condiționează. Crearea abilităților de comunicare este importantă pentru dezvoltarea calității în educație, pentru atingerea succesului școlar, precum și pentru integrarea socială și profesională a individului în viață.Lipsa abilitățilorde comunicare și interconect are poate duce la dificultăți în integrarea socială a copiilor de orice vârstă, motiv pentru care acum se pune un accent tot mai mare pe activitățile școlare concepute pentru dezvoltarea acestor abilități.Item COMMUNICATION: FUNCTIONS OF COMMUNICATION FROM THE PERSPECTIVE OF STUDYING FOREIGN LANGUAGES(CEP USM, 2019) Boliev, VeaceslavThe article addresses the problem of communication as a social phenomenon and the communication skills in foreign languages from different perspectives: social, psychological, pedagogical, didactic, the emphasis being placed on analyzing the functions of communication and identifying the specific communication skills in foreign languages. The conceptual provisions formulated represent prerequisites for updating the methodological approaches of teaching and learning the foreign languages.