2. Articole
Permanent URI for this collectionhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/52
Browse
2 results
Search Results
Item MECANISMUL REFLEXIV DE REGLARE ŞI DIMINUARE A ANXIETĂŢII SITUAŢIONALE/ACADEMICE LA STUDENŢI(CEP USM, 2015) Toma, NataliaÎn articol este supusă analizei reflexia ca mecanism psihologic de reglare şi diminuare a anxietăţii situaţionale/ academice la studenţi: sunt prezentate diferite puncte de vedere asupra reflexiei şi argumentate valenţele acesteia în vederea reglării, corecţiei, optimizării anxietăţii situaţionale/academice. Reflexia ca trăsătură şi fenomen psihologic se află în corelaţie cu nivelul de manifestare a anxietăţii la studenţi. Diminuarea anxietăţii situaţionale/academice poate fi realizată prin reducerea/scăderea nivelului de reflexivitate.Item REFLEXIA – MECANISM AL GÂNDIRII, ACTIVITĂŢII ŞI AUTOCUNOAŞTERII(CEP USM, 2015) Toma, NataliaÎn articol este analizat conceptul, mecanismul reflexiv de control, reglare şi depăşire a anxietăţii. Reflexia este analizată sub diferite aspecte: ca formă de manifestare, ca trăsă tură a personalităţii, ca mecanism de autoorganizare. Reflexia este un mecanism al gândirii, al activităţii, al autocunoaşterii care poate fi privit ca unul de reglare şi depăşire a anxietăţii.