2. Articole
Permanent URI for this collectionhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/52
Browse
2 results
Search Results
Item PROVOCĂRILE ÎNVĂŢĂRII AUTOREGLATE PENTRU STUDENŢI(Centrul Educaţional PRO DIDACTICA, 2018) Reaboi, VioricaAtingerea performanţei academice la nivel universitar presupune un demers logic al studentului spre însuşirea activă, stăpânirea conţinutului curricular, precum şi autoreglarea acestui demers, adică a propriului proces de învăţare. La fiecare etapă de învăţare şi corespunzător formei de bază a activităţii de învăţare desfăşurate, subiectul îşi formează şi își dezvoltă mecanisme specifice de reglare, priceperi şi deprinderi de autoreglare prin intermediul unor limite de timp bine stabiliteItem ÎNVĂŢAREA AUTOREGLATĂ A STUDENŢILOR(CEP USM, 2015) Reaboi, VioricaÎnvăţarea autoreglată este un proces activ şi constructiv prin care studenţii îşi stabilesc scopuri ale învăţării în funcţie de care monitorizează, reglează şi controlează activitatea cognitivă, motivaţia şi comportamentul. Acest tip de învăţare încearcă să ofere explicaţii la două probleme majore: prima este legată de resursele motivaţionale ale studenţilor pentru învăţare, iar cea de-a doua vizează comportamentele specifice în care se concretizează învăţarea individuală a studenţilor.