2. Articole
Permanent URI for this collectionhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/52
Browse
2 results
Search Results
Item ATITUDINILE CADRELOR DIDACTICE FAȚĂ DE FENOMENUL INTEGRĂRII COPIILOR CU AUTISM ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL DE MASĂ(CEP USM, 2020) Lupușor, Roxana-MonicaPotrivit conceptului de integrare educativă, toți copiii trebuie să învețe împreună și, în cadrul acestui proces, profesorul are rolul esențial, el fiind cel care ghidează învățarea, modelează abilitățile sociale și comportamentul copilului. În articol sunt prezentate atitudinile profesorilor față de integrarea copiilor cu autism în mediul educațional de masă.Item COMORBIDITĂȚI PSIHIATRICE ASOCIATE TULBURĂRILOR DIN SPECTRUL AUTIST(CEP USM, 2019) Lupușor, Roxana-MonicaCopiii cu tulburări din spectrul autist sunt caracterizați nu doar de deficiențe în interacțiunea socială și comunicare, de comportamente stereotipice repetitive, ci, de asemenea, aceștia suferă și de multe trăsături comorbide, cum ar fi anxietatea, depresia, ADHD și problemele de comportament. În articol sunt analizate comorbiditățile psihiatrice întâlnite la persoanele diagnosticate cu tulburare din spectrul autist (TSA), fiind prezentate rezultatele unor studii recent realizate