2. Articole
Permanent URI for this collectionhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/52
Browse
Item IMPORTANŢA FEEDBACK-ULUI ÎN FORMAREA ABILITĂŢILOR DE AUTOEVALUARE LA ELEVI(Centrul Educaţional PRO DIDACTICA, 2017) Botezatu, ValeriaNumeroase cercetări şi studii recunosc importanţa feedback-ului în procesul de evaluare, îndeosebi în formarea abilităţilor de autoevaluare la elevi. Funcţionalitatea feedback-ului este determinată de calitatea sa motivaţională, stimulativă şi corectivă. În acest mod, el ameliorează procesul de autoevaluare. Fiind ghidat de către profesor, el evul judecă asupra propriei activităţi pentru a-şi îmbunătăţi performanţa, identifică discrepanţele dintre performanţa actuală şi cea dorită. Autoevaluarea este dirijată de către profesor prin oferirea unui feedback eficient. Profesorul susţine elevii pe tot parcursul procesului de autoevaluare, de la stabilirea criteriilor de evaluare şi a strategiilor de învăţare până la furnizarea feedback-ului.