2. Articole
Permanent URI for this collectionhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/25
Browse
1 results
Search Results
Item METODA STED CA INSTRUMENT DE ARMONIZARE A RELAȚIEI DINTRE PERFORMANȚA EDUCAȚIEI PROFESIONALE ȘI PIAȚA MUNCII ÎN REPUBLICA MOLDOVA – OPORTUNITĂȚI DE APLICARE ȘI LECȚII DE ÎNVĂȚAT(CEP USM, 2021) Prisăcaru, VeronicaObiectivul de bază al investigației a constat în elucidarea esenței și aspectelor aplicative ale metodei STED ca instrument de adaptare optimă a ofertei educaționale, în aspect cantitativ și calitativ, la necesitățile pieței muncii și, implicit, de sporire a competitivității instituțiilor de învățământ profesional în condițiile marketizării educației profesionale. În vederea realizării obiectivului nominalizat, se expune experiența de aplicare a metodei STED, fiind relevate în special limitările investigațiilor efectuate și, în această bază, formulate recomandări de sporire a eficacității aplicării metodei respective.