2. Articole
Permanent URI for this collectionhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/25
Browse
2 results
Search Results
Item STRATEGII INTELIGENTE DE MARKETING SUSTENABIL PENTRU SEGMENTAREA PIEȚEI CONSUMATORILOR(CEP USM, 2022) Hămuraru, Maria; Cojocaru, AlinaRitmul acerb al transformărilor economice sub impactul progresiv al implementării tehnologiilor informaționale și a obiectivelor de dezvoltare durabilă impune marketerilor remodelarea strategiilor de penetrare a piețelor noi, de atragere și de menținere a clienților. Astfel, specialiștii de marketing, luând-o ca pe o provocare, sunt orientați spre satisfacerea precisă a nevoilor consumatorilor pentru a menține loialitatea din partea acestora, fără a compromite resursele necesare ale viitoarelor generații. În acest context, scopul cercetării relevă segmentarea pieței pentru crearea profilului consumatorului durabil și utilizarea acestor date în elaborarea de strategii inteligente relevante mediului de afaceri. S-a cercetat corelația dintre conceptele de marketing social, relațional, sustenabil, de precizie și cu inteligență artificială și au fost identificate clusterele de consumatori durabili, utilizând modelul hărților Kohonen în baza chestionarului.Item TENDINȚELE COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI ÎN NOUA ECONOMIE(CEP USM, 2018) Hămuraru, Maria; Buzdugan, AdrianaThrough this article, we intednd to identify the megatrends of the modern consumer society through which we will analyze the mega-trends of the consumer's behavior, the megatrends of the competitive behavior, the megatrends of the distribution channels and the technological megatrends. Consumer behavior addresses to the entire behavior of the end user of material and immaterial goods under the transformations that take place in the new economy, which are driven by a variety of factors, including the development of information technologies and nanotechnologies, increased competition and economic globalization.