Teze de doctorat
Permanent URI for this collectionhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/11338
Browse
6 results
Search Results
Item STRATEGII DE MARKETING ÎN JURNALISMUL SPORTIV(2019) Ghena I. Cristian-Nicolae; Lescu, MihaiScopul și obiectivele lucrării. Scopul lucrării este de a elucida conexiunea dintre fenomenul jurnalismului sportiv și tehnicile specifice de marketing, practicate în economia de piață. Obiectivele lucrării rezidă în relevarea modului de aplicare a strategiilor de marketing în jurnalismul sportiv pentru a eficientiza, din punct de vedere economic și social, activitatea mass-mediei sportive, argumentarea rolul jurnalismului sportiv pentru promovarea sportului în baza aplicării strategiilor de marketingItem ART JURNALISMUL ÎN PRESA SCRISĂ DIN REPUBLICA MOLDOVA: FUNCȚII ȘI CONȚINUT(2018) Tugarev, Laura; Stepanov, GeorgetaScopul lucrării constă în cercetarea condițiilor de manifestare a art jurnalismului în presa scrisă din Republica Moldova și în identificarea funcțiilor, conținuturilor și formelor de expresie ale produselor culturale care apar în publicațiile periodice generaliste și în cele specializate.Item INTERACȚIUNI MODALE ÎN DISCURSUL POLITIC(2018) Ciumacenco, Valentina;Scopul şi obiectivele lucrării. Scopul principal al cercetării de faţă constă în elucidarea aspectului comunicativ-pragmatic al construcţiilor modale utilizate în discursul politic, luând în considerare interacțiunea lor în structura enunțului, inclusiv manifestările acestora în textul şi enunţul politic.Item PRESA LOCALĂ DIN REPUBLICA MOLDOVA : CONDIȚII DE AFIRMARE , REPERE FUNCȚIONALE, DISCURS SOCIOCULTURAL(2017) Toacă, Mariana; Stepanov, GeorgetaScopul lucrării: determinarea specificului activității presei locale din Republica Moldova, identificarea cadrului de dezvoltare și a reperelor funcționale, elucidarea opțiunilor de creație și a discursului ei sociocultural.Item NOILE MEDIA ȘI PRACTICI ALE COMUNICĂRII POLITICE ON-LINE DIN REPUBLICA MOLDOVA(2016) Rusu, Liliana; Moraru, VictorLucrarea are drept scop principal abordarea teoretică a fenomenului noile media și cercetarea aplicării noilr tehnologii în domeniul comunicării publice din Republica Moldova.Item JURNALISMUL SOCIAL DIN REPUBLICA MOLDOVA: PROCES DE CREAȚIE, CADRU RELAȚIONAL ȘI PRODUSE MEDIATICE(2016) Stepanov, Georgeta; Malcoci,LudmilaScopul lucrării: conceptualizarea jurnalismului social ca fenomen mediatic cu identitate distinctă, determinarea specificului jurnalismului social din RM, elucidarea și analiza strategiilor de abordare, a practicilor operaționale și a modelelor de comportament profesional