Teze de doctorat

Permanent URI for this collectionhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/11338

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    STRATEGII DE MARKETING ÎN JURNALISMUL SPORTIV
    (2019) Ghena I. Cristian-Nicolae; Lescu, Mihai
    Scopul și obiectivele lucrării. Scopul lucrării este de a elucida conexiunea dintre fenomenul jurnalismului sportiv și tehnicile specifice de marketing, practicate în economia de piață. Obiectivele lucrării rezidă în relevarea modului de aplicare a strategiilor de marketing în jurnalismul sportiv pentru a eficientiza, din punct de vedere economic și social, activitatea mass-mediei sportive, argumentarea rolul jurnalismului sportiv pentru promovarea sportului în baza aplicării strategiilor de marketing
  • Thumbnail Image
    Item
    ART JURNALISMUL ÎN PRESA SCRISĂ DIN REPUBLICA MOLDOVA: FUNCȚII ȘI CONȚINUT
    (2018) Tugarev, Laura; Stepanov, Georgeta
    Scopul lucrării constă în cercetarea condițiilor de manifestare a art jurnalismului în presa scrisă din Republica Moldova și în identificarea funcțiilor, conținuturilor și formelor de expresie ale produselor culturale care apar în publicațiile periodice generaliste și în cele specializate.
  • Thumbnail Image
    Item
    INTERACȚIUNI MODALE ÎN DISCURSUL POLITIC
    (2018) Ciumacenco, Valentina;
    Scopul şi obiectivele lucrării. Scopul principal al cercetării de faţă constă în elucidarea aspectului comunicativ-pragmatic al construcţiilor modale utilizate în discursul politic, luând în considerare interacțiunea lor în structura enunțului, inclusiv manifestările acestora în textul şi enunţul politic.
  • Thumbnail Image
    Item
    PRESA LOCALĂ DIN REPUBLICA MOLDOVA : CONDIȚII DE AFIRMARE , REPERE FUNCȚIONALE, DISCURS SOCIOCULTURAL
    (2017) Toacă, Mariana; Stepanov, Georgeta
    Scopul lucrării: determinarea specificului activității presei locale din Republica Moldova, identificarea cadrului de dezvoltare și a reperelor funcționale, elucidarea opțiunilor de creație și a discursului ei sociocultural.
  • Thumbnail Image
    Item
    NOILE MEDIA ȘI PRACTICI ALE COMUNICĂRII POLITICE ON-LINE DIN REPUBLICA MOLDOVA
    (2016) Rusu, Liliana; Moraru, Victor
    Lucrarea are drept scop principal abordarea teoretică a fenomenului noile media și cercetarea aplicării noilr tehnologii în domeniul comunicării publice din Republica Moldova.
  • Thumbnail Image
    Item
    JURNALISMUL SOCIAL DIN REPUBLICA MOLDOVA: PROCES DE CREAȚIE, CADRU RELAȚIONAL ȘI PRODUSE MEDIATICE
    (2016) Stepanov, Georgeta; Malcoci,Ludmila
    Scopul lucrării: conceptualizarea jurnalismului social ca fenomen mediatic cu identitate distinctă, determinarea specificului jurnalismului social din RM, elucidarea și analiza strategiilor de abordare, a practicilor operaționale și a modelelor de comportament profesional