Teze de doctorat
Permanent URI for this collectionhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/11338
Browse
Item Mass-media din Republica Moldova în contextul geopolitic contemporan: implicații și tendințe [Teză](2025) Lescu, Mihai; Moraru, Victor (consultant științific); Căldare, Dumitru (consultant științific)Determinarea rolului mass-mediei privind reflectarea fenomenelor geopolitice, contribuția ei la dezbaterea, explicarea și conștientizarea evenimentelor regionale și internaționale, la soluționarea unor situații-problemă din domeniul vieții internaționale și argumentarea poziției statului în adoptarea unor decizii echilibrate în domeniul relațiilor internaționale. Obiectivele lucrării: cercetarea comunicării mediatice în condițiile relațiilor geopolitice contemporane ca factor al constituirii spațiului informațional global; determinarea tendințelor evoluției discursului geopolitic mediatic; stabilirea dinamicii interacțiunii dintre spațiul geopolitic și câmpul mediatic în procesele informaționale locale și regionale; determinarea rolului mediatizării problematicii geopolitice ca factor al educației audienței; investigarea comportamentului politic al mediei în condițiile escaladării tensiunilor geopolitice în campaniile electorale și ale luptei cu propaganda ostilă a presei alolingve.Item STRATEGII DE MARKETING ÎN JURNALISMUL SPORTIV(2019) Ghena I. Cristian-Nicolae; Lescu, MihaiScopul și obiectivele lucrării. Scopul lucrării este de a elucida conexiunea dintre fenomenul jurnalismului sportiv și tehnicile specifice de marketing, practicate în economia de piață. Obiectivele lucrării rezidă în relevarea modului de aplicare a strategiilor de marketing în jurnalismul sportiv pentru a eficientiza, din punct de vedere economic și social, activitatea mass-mediei sportive, argumentarea rolul jurnalismului sportiv pentru promovarea sportului în baza aplicării strategiilor de marketing