4. Publicaţii didactice şi metodice
Permanent URI for this collectionhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/172
Browse
2 results
Search Results
Item MARKETING: CULEGERE DE TESTE ȘI STUDII DE CAZ(2017) Tabarcea, Ala; Buzdugan, AdrianaAceastă lucrare este destinată studierii în cadrul specialității „Marketing și Logistică”, fiind stucturată în 10 unități de conținut, prezentate logic, suplinite cu material metodologic și didactic. Sunt specificate obiectivele de conținut, teste-grilă, câte un studiu de caz și bibliografie selectivă.Item GHID METODIC pentru susţinerea examenului de licenţă la „MARKETING ȘI LOGISTICĂ”(CEP USM, 2017) Onofrei, Alexandr; Tabarcea, Ala; Buzdugan, AdrianaPrezentul ghid este realizat în baza Regulamentului-cadru privind organizarea examenului de finalizare a studiilor superioare de licență, aprobat prin Ordinul Ministerului Educaţiei nr. 1047 din 29 octombrie 2015; Codul educației al Republicii Moldova nr. 152 din 17.07.2014, publicat în Monitorul Oficial, nr. 319-324/634 din 24.10.2014; Planul-cadru pentru studii superioare aprobat prin Ordinul nr. 1045 din 29 octombrie 2015 de către Ministerul Educației Republicii Moldova: Cadrul naţional al calificărilor pentru învăţământul superior ciclul I, studii superioare de licență. Examenul de licenţă se desfăşoară după metodologia proprie elaborată şi actualizată în fiecare an, în con- formitate cu precizările Ministerului Educaţiei la data respectivă. Examenul de licenţă propriu-zis cuprinde două probe distincte: o probă scrisă (eliminatorie) şi susţinerea publică a lucrării de licenţă. Examenul de licenţă este promovat dacă ambele probe (proba scrisă şi proba orală) sunt susţinute şi promovate în aceeaşi sesiune, iar media aritmetică a notelor obţinute (media de promovare a examenului) este de cel puţin 5,00. Rezultatul la proba orală (desfăşurată în faţa unei comisii de licenţă) nu poate fi contestat.