Teze de doctorat

Permanent URI for this collectionhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/11326

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    PERSISTENȚA MOTIVAȚIONALÂ ȘI AUTOSTIGMATIZAREA LA PERSOANELE SEROPOZITIVE
    (2019) Pravițchi, Galina; Potâng, Angela
    Scopul cercetării constă în stabilirea particularităților interacțiunii dintre dimensiunile fundamentale ale personalității, persistența motivațională și autostigmatizare la persoanele seropozitive și elaborarea unui program de suport psihologic orientat spre depăşirea autostigmatizării la persoanele seropozitive.
  • Thumbnail Image
    Item
    PARTICULARITĂȚI ALE INTERACȚIUNII ANXIETATE ACADEMICĂ – STILURI COGNITIVE LA STUDENȚI
    (2018) Toma, Natalia; Platon,Carolina
    Obiectivele cercetării: analiza problemei privind anxietatea și stilurile cognitive în literatura de specialitate; diagnosticarea manifestării anxietății academice la studenți cu diferite stiluri cognitive; determinarea particularităților interacțiunii anxietate – stil cognitiv ca trăsătură individual-tipologică a personalității; stabilirea și configurarea profilului studentului cu un grad înalt de anxietate; fundamentarea mecanismelor psihologice și educaționale de reglare/diminuare a anxietății academice la studenți; valorificarea mecanismelor psihologice și educaționale de reglare/diminuare a anxietății academice la studenți.
  • Thumbnail Image
    Item
    PARTICULARITĂŢILE PSIHOLOGICE ALE PERSONALITĂŢII COPILULUI CU MALADII RESPIRATORII CRONICE
    (2017) Tarnovschi, Ana; Bucun, Nicolae;
    Scopul cercetării constă în identificarea particularităților psihologice și a funcționalității sociale ale personalităţii copilului cu maladii respiratorii cronice și în determinarea modalităților de diminuare a influențelor negative în armonizarea procesului de dezvoltare.
  • Thumbnail Image
    Item
    РОЛЬ ЛИЧНОСТНЫХ РЕСУРСОВ В ФОРМИРОВАНИИ УВЛЕЧЕННОСТИ РАБОТОЙ ПЕДАГОГОВ
    (2017) Бурага, Наталья; Платон, Каролина
    Цель научной работы: выявить роль личностных ресурсов в формировании увлеченности работой педагогов