Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Guțu, Zoia"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 4 of 4
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • Thumbnail Image
    Item
    AXIOLOGIE – CADRU DE REFERINŢĂ ÎN FORMAREA ORIENTĂRILOR VALORICE LA STUDENŢI
    (CEP USM, 2017) Guțu, Zoia; Dohotaru, Maia
    Analizei este supusă problema valorilor și formării orientărilor valorice la studenți din diferite perspective: filosofică,psihologică, sociologică, pedagogică. Accentul se pune pe analiza diferitelor clasificări ale valorilor, pe caracterizarea fenomenului de orientări valorice, acceptând latura educațională a acestora. Totodată, sunt analizate pe larg funcțiile orientărilor valorice: expresivă, adaptivă, protejare, cunoaștere, coordonare.
  • Thumbnail Image
    Item
    PARTICULARITĂȚILE PSIHOPEDAGOGICE DE DEZVOLTARE A GÂNDIRII CRITICE LA ELEVII CLASELOR PRIMARE
    (2023) Balercă, Vasilica; Guțu, Zoia
    Scopul cercetării a constat în stabilirea bazelor conceptuale, metodologice și a particularităților psihopedagogice de dezvoltare a gândirii critice la elevii claselor primare.
  • Thumbnail Image
    Item
    PREVENȚIA AGRESIVITĂȚII ȘI VIOLENȚEI ȘCOLARE
    (CEP USM, 2020) Balan, Corina; Guțu, Zoia
    Agresivitatea și violența rămân preocupări pe cât de vechi, pe atât de actuale. Subiectul este inepuizabil, cauzele sunt adevărate complexe cauzale, formele de manifestare sunt variate, așa încât şi măsurile de prevenire sau de diminuare a comportamentelor agresive sunt greu de prescris atât pentru situaţii generale, cât şi pentru cazuri particulare.Violența în școală necesită o abordare obiectivă, menită să identifice soluții care pot fi utilizate în vederea prevenirii și diminuării sale. Dacă se verifică măsura în care nivelul de agresivitate afectează comportamentul elevilor, se pot identifica modalități de tratare individuală, care să culmineze cu menți nerea sau cu transformarea atitudinii, în raport cu normele școlare, dar, în același timp, se pot identifica și programe ample, destinate managementului conduitelor agresive. Identificând resorturile agresivității putem combate, în mod real, violența.
  • Thumbnail Image
    Item
    PSYCHO-PEDAGOGICAL AND SOCIO-CULTURAL CONDITIONS FOR DEVELOPING PROFESSIONAL COMMITMENT AND SATISFACTION OF DANCE TEACHERS
    (2016) Perlshtein, Talia; Guțu, Zoia
    Scopul cercetării rezidă în identificarea și valorificarea condițiilor psihopedago-gice și socioculturale ale angajamentului și satisfacției profesionale a profesorilor de coregrafie din Israel.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify