DIAGNOZA CONDIŢIILOR DE ADAPTARE A COPIILOR DIN ISRAEL LA ŞCOALA PRIMARĂ
Date
2015
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
CEP USM
Abstract
În articol sunt prezentate rezultatele investigaţiei diagnostice (cantitative şi calitative) privind condiţiile de adaptare
a copiilor la şcoala primară: vârsta admiterii, gradul de pregătire către şcoală, calitatea mediului familial.
The article presents the results of the diagnostic investigation (quantitative and qualitative) related to the conditions of adjustment of children to the primary school: age of admission, level of readiness for school, quality of the family environment.
The article presents the results of the diagnostic investigation (quantitative and qualitative) related to the conditions of adjustment of children to the primary school: age of admission, level of readiness for school, quality of the family environment.
Description
Keywords
vârstă, adaptare emoţională, adaptare socială, adaptare academică, copil, familie, şcoală primară
Citation
BADARNI, Zada, PLATON, Carolina. Diagnoza condiţiilor de adaptare a copiilor din Israel la şcoala primară. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă ştiinţifică. 2015, nr. 9(89), pp.132-137