FORMAREA PROFESIONALĂ CONTINUĂ A CADRELOR DIDACTICE: EVOLUŢIA ABORDĂRILOR ŞI SPECIFICUL FORMĂRII

Thumbnail Image

Date

2015

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

CEP USM

Abstract

Articolul este axat pe analiza evoluţiei abordărilor, conceptelor privind formarea continuă a cadrelor didactice pe plan naţional şi internaţional. Accentul se pune pe analiza conceptelor „educaţie permanentă”, „educaţie pe parcursul întregii vieţi”, pe stabilirea principiilor de formare continuă a cadrelor didactice. Se fundamentează conceptul de formare continuă la nivel funcţional, nivel structural şi cel operaţional.
This article analyzes the evolution of approaches, concepts on training for teachers at national and international level. The focus is on analyzing the concept of "lifelong learning", "education throughout life" on establishing the principles of continuous training of teachers. The underlying concept of "continuing/continuous education" at the functional level structural and operational level.

Description

Keywords

formare continuă, carieră profesională, ducaţie permanentă, dezvoltare profesională, paradigmă profesională, professional careers, training, continuing/continuous education, professional development, professional paradigm

Citation

HUNCĂ, Mihaela. Formarea profesională continuă a cadrelor didactice: evoluţia abordărilor şi specificul formării. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale educaţiei: Pedogogie. Psihologie- Revistă ştiinţifică. 2015, nr. 9(89), pp. 105-109

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By