ÎNVĂȚAREA INDIVIDUALĂ A STUDENȚILOR ÎN CADRUL CURSURILOR ȘI SEMINARELOR ACADEMICE: CONCEPT ȘI METODOLOGIE

Thumbnail Image

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

CEP USM

Abstract

In articol este abordată problema privind învățarea individuală a studenților în cadrul orelor academice. În acest sens se fundamentează conceptul învățării individuale în cadrul cursului și seminarului universitar, se realizează comparația noțiunilor „învățare autonomă”, „ învățare autoreglată”, „învățare autodirijată”, „învățare individuală” și se face o distincție între învățarea individuală în cadrul orelor academice și în afara orelor academice.Sunt propuse și unele tehnici/ procedee de realizare a învățării individualea studenților în cadrul cursului și seminarului academic.
This article addresses the issue of individual learning of students in academic classes. In this sense, the concept of individual learning at the university course and seminar is substantial ed, the notions of “autonomous learning”, “self-regulated learning”, “self-directed learning”, “individual learning” are compared and a distinction is made between individual learning in academic classes and outside the academic hours. Some techniques / procedures for achieving the individual learning of students in the academic course and the seminar are also proposed.

Description

Keywords

învățare individuală, individual learning

Citation

GUŢU, Vladimir. Învățarea individuală a studenților în cadrul cursurilor și seminarelor academice: concept și metodologie. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2020, nr. 5 (135). pp. 7-14. ISSN 1857-2103.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By