EXPERIENȚE INTERNAȚIONALE PRIVIND ABORDAREA ABSENTEISMULUI ELEVILOR (ȘCOLAR)

Thumbnail Image

Date

2019

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

CEP USM

Abstract

Absenteismul şcolar este un fenomen care a cunoscut o dinamică spectaculoasă în ultimele decenii. Incapacitatea elevului de a se integra în climatul şcolar, caracterizat prin norme și reguli clare, reprezintă una dintre cauzele ce conduc la nevoia acestuia de evadare, fapt ce determină apariţia fenomenului de absenteism şcolar sub diferitele forme de manifestare.Axate pe această temăs au facut numeroase cercetari în întreaga lume.
School absenteeism is a phenomenon that has been known for the spectacular dynamics of the last decades. The inability of the pupil to integrate into the school climate characterized by clear rules, is one of the causes leading to his need for escape, a fact that leads to the appearance of the phenomenon of school absenteeism. On this topic there have made many researches all over the world.

Description

Keywords

absenteism școlar, elevi, cercetare, abandon școlar, delincvenţă, school absenteeism, research, school dropot, delinquency

Citation

DECEAN, Monica, ȘEVCIUC, Maia. Experiențe internaționale privind abordarea absenteismului elevilor (școlar). In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2019, nr. 5 (125). pp. 108-112. ISSN 1857-2103.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By