FORMAREA COMPETENŢELOR PRIN ABORDAREA AXIOLOGICĂ A PROBLEMELOR DE CHIMIE

Thumbnail Image

Date

2013

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

CEP USM

Abstract

În articolsunt examinate aspecte ce vizează implementarea curriculei la chimie în scopul formării competenţelor specifice de a rezolva probleme la chimie prin prisma abordării lor axiologice, urmărindu-se şi scopul formării la elevi a sistemului de valori. Este reflectată esenţa abordării axiologice la lecţiile de chimie, prin asigurarea conexi unii sistemului de cunoştinţe, capacităţi, deprinderi cu sistemul de valori şi atitudini. Se explică şi se exemplifică potenţialul valoros al problemelor de chimie şi cerinţele metodologice pentru elaborarea lor în contextul abordat.
The article is dedicated to issues of implementation of curriculum at Chemistry in the field of specific competence to solve chemistry problems through the prism of axiological approach and system of values formation of pupils. It reflects the essence of axiological approach in chemistry lessons, by ensuring the connection of knowledge, skills, and abilities with the system of values and attitudes. It explains and exemplifies the valuable potential problems at chemistry and methodological requirements for development in the context of these issues.

Description

Keywords

abordare axiologică, valori, probleme de chimie, the axiological approach, values, problems at chemistry

Citation

MIHAILOV, Elena; DRAGALINA, Galina; CHERDIVARĂ, Maia. Formarea competenţelor prin abordarea axiologică a problemelor de chimie. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2013, nr. 9(69). pp. 180-182. ISSN 1857-2103.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By