UNELE ASPECTE ALE EVALUĂRII REZULTATELOR ACADEMICE ÎN CADRUL PREDĂRII - ÎNVĂŢĂRII DISCIPLINELOR REALE

Thumbnail Image

Date

2013

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

CEP USM

Abstract

În lucrarea de faţă sunt tratate unele aspecte ale procesului de evaluare a rezultatelor învăţării la nivel universitar, importanţa, tipurile şi funcţiile evaluării. Caracterul aplicativ al lucrării constă în caracterizarea generală a testului de evaluare, a modalităţilor de elaborare a testelor pentru disciplinele ce ţin de ştiinţele reale. Sunt propuse verbele şi indicate modalităţile de utilizare a lor la nivel de cunoaştere, aplicare, integrare.
In this article there are presented the aspects of the evaluation’s process of knowledge at university level, the importance and functions of assessment types. The applicative aspect of this work consists in a general characterization of the evaluation test, methods of compiling tests for university courses related to real sciences. Verbs are proposed and indicated their application processes on the levels of knowledge, application, integration.

Description

Keywords

proces de evaluare, teste, niveluri, evaluation process, levels, educational function

Citation

DRAGALINA, Galina; GUŢU, Vladimir. Unele aspecte ale evaluării rezultatelor academice în cadrul predării-învăţării disciplinelor reale. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2013, nr. 5(65). pp. 151-153. ISSN 1857-2103.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By