ИННОВАЦИОННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ И БУДУЩИЕ ПРЕПОДАВАТЕЛИ ВУЗА
Date
2011
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
CEP USM
Abstract
În acest articol este expusă părerea masteranzilor, viitori profesori din învăţământul superior, în ceea ce priveşte aplicarea tehnologiilor inovatoare în învăţământul universitar. Autoarea a efectuat o cercetare în care şi-a propus următoarele sarcini:1) să identifice persoanele relevante, ca subiecţi ai procesului de învăţământ şi să stabilească nivelul de folosire a inovaţiilor de către aceştia; 2) să identifice factorii care afectează: a) motivaţia respondenţilor, viitori profesori universitari, de a utiliza tehnologiile inovatoare de învăţare în activităţile lor profesionale; b) intensificarea procesului de dezvoltare a tehnologiilor inovatoare în procesul de învăţare în învăţământul superior; 3) săstudieze opinia respondenţilor despre nivelul lor de pregătire profesională în ceea ce priveşte punerea în aplicare a tehnologiilor inovatoare.
Pour la mise en œuvre de technologies innovantrices dans le processus éducatif de l’université, on doit 1) identifier les personnes concernées, en tant que sujets du processus éducatif, le niveau d’innovation à l’enseignement supérieur, et 2) identifier les facteurs qui affectent: a) la motivation des personnes interrogées, les futurs enseignants dans l’enseignement supérieur; b) intensifier le processus d’introduction de technologies nouvelles dans le processus d’apprentissage, et 3) explorer les opinions des étudiants quant à leur propre niveau professionnel pour mettre en œuvre des technologies nouvelles.
Pour la mise en œuvre de technologies innovantrices dans le processus éducatif de l’université, on doit 1) identifier les personnes concernées, en tant que sujets du processus éducatif, le niveau d’innovation à l’enseignement supérieur, et 2) identifier les facteurs qui affectent: a) la motivation des personnes interrogées, les futurs enseignants dans l’enseignement supérieur; b) intensifier le processus d’introduction de technologies nouvelles dans le processus d’apprentissage, et 3) explorer les opinions des étudiants quant à leur propre niveau professionnel pour mettre en œuvre des technologies nouvelles.
Description
Keywords
tehnologii inovatoare, învăţământ universitar
Citation
ДАРИЙ, Людмила. Инновационное образование и будущие преподаватели ВУЗА. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2011, nr. 5(45). pp. 71-76. ISSN 1857-2103.