ROLUL PLATFORMEI MOODLE ÎN FORMAREA PROFESIONALĂ A CADRELOR DIDACTICE UNIVERSITARE

Thumbnail Image

Date

2014

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

CEP USM

Abstract

Platformele de învăţare sunt deosebit de utile, convenabile şi adecvate condiţnilor urente de instruire. Acestea completează foarte mult metodele tradiţionale de învăţare şi ajută cadrele didactice în activitatea lor zilnică. Profesorii activează cel mai bine atunci când lucrează împreună pentru a rezolva problemele comune. Astfel, este foarte important săfacă parte din comunitatea reţelei de învăţare, formată din profesorii lideri de instruire, pentru a apela la ei în scopul de a obţine resurse, instrumente şi strategii, precum şi acces la ajutorul acelor colegi, care doresc să împărtăşească cunoştinţele şi experienţa lor de a dezvolta soluţii pentru problemele cu care ne confruntăm în şcoală şi la universitate.
The learning platforms are very useful, convenient and appropriate to our days, they greatly supplement the traditional learning methods and they help the teachers in their daily activity. Teachers learn best when they work together to solve common problems. Thus, it is very important to join the learning network of teacher leaders and get resources, tools, strategies, and access to committed colleagues willing to share their expertise and experience to develop solutions to the issues we are facing in the school and university.

Description

Keywords

platforme de învăţare, metode moderne de invăţare, instrumente, strategii, competenţe didactice, Moodle Communit, learning platforms, tools

Citation

NOVAC, Ludmila. Rolul platformei moodle în formarea profesională a cadrelor didactice universitare. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2014, nr. 9(73), pp. 85-88

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By