EDUCAȚIA NONFORMALĂ ÎN CADRUL UNIVERSITAR DIN PERSPECTIVA REALIZĂRII INTERCONEXIUNII ȘI CONTINUITĂȚII ÎNTRE CICLURI DE ÎNVĂȚĂMÂNT SUPERIOR
Date
2019
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
CEP USM
Abstract
În articol este abordată problema educației nonformale (extracurriculare) din perspectiva realizării interconexiunii și
continuității între cicluri de învățământ superior. Accentul se pune pe analiza educației nonformale ca subsistem al
sistemului de învățământ, a particularităților educației nonformale în cadrul universitar etc. Totodată, sunt propuse unele
sugestii de realizare a educației nonformale în cadrul ciclurilor de învățământ universitar.
The article deals with the issue of non-formal (extracurricular) education in terms of interconnection and continuity between higher education cycles. The emphasis is on the analysis of non-formal education as a subsystem of the education system, the particularities of non-formal education within the university framework, etc. At the same time, some suggestions for the realization of non-formal education are proposed within the academic education cycles.
The article deals with the issue of non-formal (extracurricular) education in terms of interconnection and continuity between higher education cycles. The emphasis is on the analysis of non-formal education as a subsystem of the education system, the particularities of non-formal education within the university framework, etc. At the same time, some suggestions for the realization of non-formal education are proposed within the academic education cycles.
Description
Keywords
educație formală, activități de educație nonformală, învățământ nonformală, activități extracurriculare, formal education, non-formal education, informal education, extracurricular activities
Citation
REPIDA, Tatiana, ȚURCANU, Carolina (2019). Educația nonformală în cadrul universitar din perspectiva realizării interconexiunii și continuității între cicluri de învățământ superior. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică, nr. 5 (125), pp.18-25. ISSN 1857-2103