Facultatea de Biologie și Geoştiinţe / Faculty of Biology and Geosciences

Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/4

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    STRESUL PSIHOEMOȚIONAL LA COPIII DE VÂRSTĂ PREȘCOLARĂ
    (CEP USM, 2017) Cojocari, Lidia; Crivoi, Aurelia; Tabac, Ana
    În articol sunt analizate cauzele stresului la copiii de vârstă preșcolară și căile de anihilare a lui. Copiii trebuie pregătiți moral pentru situații de stres, deoarece nu-i putem proteja complet de orice situații negative și responsabilități.
  • Thumbnail Image
    Item
    MONITORIZAREA REACŢIEI SENZOMOTORII LA COPIII CU MIOPIE
    (CEP USM, 2013) Cojocari, Lidia; Crivoi, Aurelia; Gudima, Marcela
    Analiza rezultatelor cercetării reacţiei senzomotorii şi a particularităţilor atenţiei la copii a constatat miopie grad forte, diferenţe veridice comparativ cu rezultatele înregistrate la reprezentanţii lotului martor. La ei s-au înregistrat tulburări combinate ale atenţiei şi o epuizare sporită. La copiii cu miopie grad forte s-a estimat diminuarea capacităţii de concentrare a atenţiei, ei au nevoie de un timp mai îndelungat pentru includerea în activitate şi manifestă o instabilitate uşoară a rezistenţei psihice. Pentru menţinerea şi fortificarea stării funcţionale a analizatorului vizual este necesar să se respecte normele sanitaro-igienice ce vizează activitatea intelectuală.
  • Thumbnail Image
    Item
    MONITORIZAREA REACŢIEI SENZOMOTORII LA COPIII CU MIOPIE
    (CEP USM, 2013) Cojocari, Lidia; Crivoi, Aurelia; Gudima, Marcela
    Analiza rezultatelor cercetării reacţiei senzomotorii şi a particularităţilor atenţiei la copii a constatat miopie grad forte, diferenţe veridice comparativ cu rezultatele înregistrate la reprezentanţii lotului martor. La ei s-au înregistrat tulburări combinate ale atenţiei şi o epuizare sporită. La copiii cu miopie grad forte s-a estimat diminuarea capacităţii de concentrare a atenţiei, ei au nevoie de un timp mai îndelungat pentru includerea în activitate şi manifestă o instabilitate uşoară a rezistenţei psihice. Pentru menţinerea şi fortificarea stării funcţionale a analizatorului vizual este necesar să se respecte normele sanitaro-igienice ce vizează activitatea intelectuală