Facultatea de Ştiinţe Economice / Faculty of Economic Sciences

Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/16

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Optimizarea proceselor de vânzare în industria tehnicii agricole prin implementarea istrumentelor avansate de cercetare de piață
    (CEP USM, 2024) Hămuraru, Maria; Apetrii, Natalia
    Scopul articolului vizează analiza modalităților de adaptare a strategiilor de vânzare prin cercetarea segmentului de clienți, evidențiind aplicarea instrumentelor moderne de cercetare a pieței ca mijloc eficient de optimizare a proceselor de vânzare. Metodologie: În calitate de instrument modern de cercetare se utilizează tehnologia inteligentă Data Mining în vederea identificării factorilor ce influențează asupra comportamentului consumatorilor de tehnică agricolă, a preferințelor și nevoilor clienților, segmentarea lor după activitatea de bază, precum și modul în care datele obținute din cercetarea de piață pot ghida elaborarea și personalizarea strategiilor de vânzare. Au fost trasate tendințele viitoare și recomandări pentru companiile din industria tehnicii agricole, subliniind importanța continuă a adaptării la schimbările din piață.
  • Thumbnail Image
    Item
    From conscious responses to subconscious insights: revolutionizing marketing research with neuromarketing
    (CEP USM, 2024-10-24) Aliyev, Vali
    This article explores the limitations of traditional marketing research methods, such as surveys, experiments, and focus groups, which have been the mainstay for organizations in understanding consumer desires, needs, and attitudes. It highlights the critical shortcomings of these methods, particularly their reliance on honest responses and their inability to capture subconscious consumer behavior.