Facultatea de Ştiinţe Economice / Faculty of Economic Sciences
Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/16
Browse
2 results
Search Results
Item Analiza comportamentului consumatorului de produse turistice(CEP USM, 2024) Nirean, ElenaCercetarea fenomenului turistic relevă că principala sa caracteristică este orientarea spre consum. Unul dintre scopurile unei astfel de cercetări este de a identifica caracteristicile comportamentului consumatorului, care este deosebit de important pentru determinarea tipului și frecvenței de accesare a produselor și serviciilor turistice, formarea ofertei turistice, evaluarea nivelului de utilitate al consumului de produse și servicii turistice. Scopul prezentului studiu a fost identificarea caracteristicilor comportamentului consumatorilor pe piața serviciilor turistice în funcție de mai mulți factori. Ca principală metodă de cercetare, s-a utilizat metoda sondajului online la care au participat 100 de respondenți. Chestionarul a inclus întrebări menite să identifice următoarele aspecte: categoria de vârstă, statutul social, mărimea gospodăriei, nivelul veniturilor, frecvența accesării serviciilor turistice, tipul produselor turistice accesate, afilierea națională a produselor turistice accesate și nivelul de utilitate înregistrat.Item IMPACTUL COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI DIN REPUBLICA MOLDOVA ÎN ELABORAREA STRATEGIEI DE PROMOVARE A UNEI MĂRCI(CEP USM, 2020) Antoci, NataliaThis article presents the impact of consumer 'behavior in the Republic of Moldova. The purpose of research is to study of the stages of the decision-making process and the influence of product value on consumer behavior. That is why knowledge and explanation of consumer behavior has become an urgent necessity, the to satisfy more needs, more sophisticated, higher quality, aspects that must be taken into account by the manufacturer ignorance of which can produce degrees of imbalance between supply and demand. On the other hand, the increase of purchasing power at the same time as raising the level of education and culture offers the possibility for the buyer.